Aquesta setmana hem iniciat un nou projecte de ciències a classe de sisé sobre el cos humà i la funció de nutrició. Al llarg de les pròximes setmanes investigarem com funciona el nostre cos i com intervenen els diferents aparells en la funció de nutrició.
Aprendrem sobre el funcionament dels aparells digestiu, respiratori, circulatori i excretor, i entendrem com treballen conjuntament per a mantindre'ns sans i amb energia.
A continuació compartim amb vosaltres l'índex del projecte:
Per començar, hem plantejat una pregunta d'investigació que guiarà el nostre treball:
A partir d'aquesta pregunta, haureu de buscar informació, comparar models d'alimentació i reflexionar sobre quina és la millor manera d'organitzar els nostres àpats diaris.
Estem segures que serà un projecte molt interessant, el qual vos ajudarà a entendre com funciona el vostre cos!
No hay comentarios:
Publicar un comentario